En introduksjon til styrearkivet

Administratorpanelet for styrearkivet

I likhet med brukersiden er også administratorpanelet enkelt og intuitivt. Som administrator har du i likhet med de andre medlemmene også en egen bruker, men til forskjell er det du som har kontroll over hva som blir lagt ut på siden. Du kan enkelt laste opp nye-, eller endre eksisterende filer.

Administrator bestemmer, og setter opp hvilke kategorier styredokumentene skal lagres under. Han eller hun kan også legge til, endre eller slette brukere. 

Administrator kan gjennom styrearkivet enkelt sende ut møteinnkallelser som går direkte til styremedlemmenes e-post. Her velger brukerne selv hvilken e-post-konto de ønsker å registrere. 

Last opp et dokument
Send møteinnkalling
Last opp et nytt dokument
Rediger kategorier

Styrearkivet er et intuitivt og effektivt verktøy som lar deg arkivere og dele styredokumentene digitalt. Dette er en helt ny og unik måte å skape oversikt på, og holde orden i et hav av dokumenter. Du kan enkelt sende ut møteinnkallelser, og ikke minst sørger styrearkivet for at dokumentene lagres på en sikker måte.

Andre sider